Sok könyv jelent már meg marketing témában, de kevés olyan, ami a szolgáltatások marketingjével, vagy főleg a turizmus marketingjével foglalkozna. A piacon eddig elérhető ilyen jellegű kiadványok elsősorban egyetemistáknak, szakembereknek készültek, főleg elméleti jelleggel. A turisztikai technikus képzésben azonban olyan tankönyvre van szükségünk, mellyel a mindennapi szakmai tevékenységünkhöz szükséges tudást, készségeket sajátítjuk el. A kiadvány az elmélet mellett a gyakorlati alaptudás megszerzését is elősegíti.
Reményeink szerint most egy ilyen könyvet tartanak a kezükben. Az elméleti kereten túl gyakorlati feladatokat, egy szinte az egész könyvön végigvonuló projektmunkát is tartalmaz.
A marketing nagyon izgalmas területe a vállalkozások életének. Sokrétű tevékenységet takar, rengeteg tervezést, kreativitást igényel. A marketingkampányok lebonyolítása jól összeszokott team nélkül nem megy. Napi szinten változnak a lehetőségek, újabb és újabb eszközök jelennek meg. Nem szabad lemaradni. Ezért is lényeges, hogy a tankönyv egy alap, a benne levő tudást folyamatosan meg kell újítani.
Nem marketingszakemberek képzése a cél, de az utazási vállalkozások működtetéséhez feltétlenül szükséges, hogy legalább rálátásuk legyen a témára. Turisztikai szervezőként el kell adják összeállított utazási csomagjaikat, katalógusokat kell összeszerkeszteni, megjelenni kiállításokon, vásárokon. Idegenvezetőként „önmagukat” kell eladni. Egy-egy desztinációnak, attrakciónak magához kell vonzania a látogatókat. Mindehhez adja meg az alapokat a marketing.
A tankönyv feldolgozása során legyenek kritikusak, merészek, kreatívak. Egy-egy szokatlan, jó ötlet mindennél többet ér!
A nyomtatott könyvhöz annak online elérhető verziója is jár, amely tartalmazza a kiadvány teljes anyagát kiegészítő feladatokkal, fotókkal, érdekességekkel és a tankönyvben szereplő írásbeli feladatok megoldásával.
Kiadói kód: GS-8-21
Tantárgy:
évfolyam
Rendelhető | Kapható