A szerző az általános menedzsment felépítésén végighaladva tárgyalja és ismerteti az idegenforgalmi vállalatvezetés alapvető összefüggéseit és a vezetés feladatkörét, kiegészítve a vezetéstudomány legújabb ismereteivel.
Munkájában kiemelt hangsúlyt kap az idegenforgalmi vállalkozások menedzsmentjének belső, vállalkozáson belüli megosztása, és mindezt megfelelő példákkal alá is támasztja.
A témát feldolgozó szemlélete már önmagában is vezetésorientált azáltal, hogy a főbb összefüggéseket tárgyalja, azok fontosságára hívja fel a figyelmet és az olvasóra bízza, hogy ki-ki érdeklődésétől vagy munkaköri beosztásától függően folytasson egyes ismeretkörökben részletesebb tanulmányokat.
Az egyes fejezetek végén gazdag szakirodalom jegyzék került elhelyezésre, amely alapján az érdeklődők további tanulmányokat folytathatnak.
Kiadói kód: KR-363
Tantárgy: Egyéb
10, 11, 12, 9 évfolyam
Rendelhető | Kapható